طراحی سایت فروشگاهی حافبوک

هدف از راه اندازی این فروشگاه:

1 – ایجاد شبکه فروش وتوزیع مستقیم وبدون واسطه بین ناشران و خوانندگان کتاب میباشد.
2 – اطلاع رسانی در حوزه کتاب و معرفی آثار منتشر شده مهم و خواندنی
3 – گسترش فروش و توزیع محصولات فرهنگی اعم از کتاب ، نرم افزار های مرتبط به کتاب ، نشریات و سرگرمی.
4 – عرضه کتاب با موضوع های مختلف و زبان های گوناگون
5 – ارسال به سراسر کشور برای نیاز جویندگان علم و فرهیختگان و اهل قلم

سایت کتابفرشی حافبوک

اطلاعات تخصصی سایت

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (به انگلیسی: CMS) برای راه اندازی و ایجاد سایت‌ها و وبلاگ‌ها است. وردپرس (به انگلیسی: WordPress) در ابتدا تنها یک سیستم رایگان وبلاگ‌نویسی بود که امکانات خوبی را در اختیار وبلاگ نویسان قرار می‌داد و سپس به صورت یک سامانه مدیریت محتوا یا نرم‌افزار متن باز برای مدیریت محتوای سایت‌ها معرفی شد. وردپرس با زبان برنامه‌نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود. همچنین نسخه‌ای برای پست‌گرس‌کیوال نیز موجود می‌باشد این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است. وردپرس در ادامه راه پروژهٔ موفق b۲ است که در سال ۲۰۰۳ شکل گرفت. نام وردپرس را کریستیان اِسلِک، دوست مت مولنوگ (توسعه‌دهندهٔ اصلی وردپرس) پیش نهاد و از آن روز وردپرس با سرعت و پیشرفتی قابل ملاحظه تبدیل به معروف‌ترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ و سایت بر روی هاست شده‌است.

Bootstrap مجموعه ای از ابزارهای رایگان برای ایجاد صفحات وب و نرم افزارهای تحت وب است که شامل دستورات HTML، CSS و توابع جاوا اسکریپت جهت تولید و نمایش فرم ها، دکمه ها، تب ها، ستون ها و سایر المان های مورد نیاز طراحی وب می باشد.

Bootstrap در ابتدا توسط مارک اتو و جاکوب تورنتون و در جهت ایجاد یک چارچوب ظاهری مشخص و یکسان در ابزارهای توییتر طراحی و نوشته شد. قبل از شروع این پروژه نمونه های زیادی با همین رویکرد ایجاد شده بود که همگی با سرنوشتی مشابه و عدم استقبال طراحان وب دنیا مواجه شده بودند. به دلیل وجود مشکلات اساسی در نمونه های دیگر، سازنده اصلی توییتر یا همان مارک اتو تصمیم به ساخت یک سیستم داخلی و قدرتمند برای خود با نام Bootstrap گرفت.

پی‌اچ‌پی (به انگلیسی: PHP) یک زبان برنامه‌نویسیِ شیءگرا است که برای طراحی وب توسعه یافته‌است، اما می‌توان از آن به عنوان یک زبان عمومی نیز استفاده‌کرد. تا ژانویهٔ سال ۲۰۱۳ میلادی پی‌اچ‌پی بر روی ۲۴۴ میلیون وب‌گاه و ۲٫۱ میلیون سرور وب نصب شده‌است. این زبان در سال ۱۹۹۵ میلادی توسط راسموس لِردورف (به انگلیسی: Rasmus Lerdorf) ساخته‌شد و در حال حاضر توسعهٔ آن بر عهدهٔ گروه پی‌اچ‌پی می‌باشد. در ابتدا پی‌اچ‌پی از عبارت صفحهٔ خانگی شخصی (به انگلیسی: Personal Home Page) گرفته شده‌بود. اما اکنون این کلمه مخففِ بازگشتی PHP: Hypertext Preprocessor به معنی پی‌اچ‌پی: پیش‌پردازندهٔ ابرمتن می‌باشد

کار دیتابیس (Database) یا پایگاه داده این است که مجموعه‌ای از اطلاعات را برای ما در جدول ها و ستون های مختلف ذخیره کند. همانطور که از اسمش نیز پیداست، دیتابیس یک پایگاه‌ و محلی برای داده‌ها و اطلاعات ماست!

نمونه کار های ماوراء

سایت فروشگاهی حنای بلوچ

سایت فروشگاهی حنای بلوچ

طراحی فروشگاه اینترنتی
سایت شرکتی آرمین لوله شرق

سایت شرکتی آرمین لوله شرق

طراحی سایت شرکتی, طراحی فروشگاه اینترنتی